|
Do zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi:
-
montaż i serwis urządzeń u klientów na terenie całego kraju,
-
tworzenie i prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
doradztwo techniczne i szkolenia dla klientów,
-
współpraca z pracownikami działu sprzedaży,
-
uczestnictwo w projektach,
-
współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
Oczekiwania wobec kandydatów:
-
wykształcenie techniczne,
-
znajomość zagadnień technicznych,
-
czynne prawo jazdy kat. B,
-
dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów służbowych),
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
znajomość obsługi komputera,
-
zaangażowanie, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
-
umiejętność wykorzystywania fachowej wiedzy w praktyce.
Oferujemy:
-
pracę w rozwijającej się firmie w przyjaznej atmosferze,
-
udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym, aktualnym zdjęciem na adres praca@albertina.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”
|
|
|
|
|
|